السبت، 16 يوليو 2016

Battle Arena Toshinden 2 . ps1

Battle Arena Toshinden 2 . ps1 . visit link in bio for more.
(#playpsone)

تم تطوير اللعبة بواسطة
Tamsoft
ونشرتها
Playmates Interactive Entertainment
عام 1995 لأجهزة بلي ستيشن ون ولاحقا نشرت لأجهزة سيجا ساترن وويندوز95.

-
الجزء الثاني من سلسلة اللعبة القتالية ارينا توشيندين،بجرافكس ثري دي يبقى نظام اللعب الأساسي دون تغيير ،ولكن تم تغيير نظام الثري دي في هذه اللعبة لخلق توازن افضل في المعركة ويبقى قانون اللعب مثل الجزء الأول ،فمثلا سقوط احد اللاعبين من الحلبة يؤدي الى خسارته ايضا سقوط اللاعبين معا يحسب الفوز لمن يسقط اخيرا .حصلت اللعبة على تقييمات إيجابية إجمالا واشاد فيها النقاد الجرافكس المميز والشخصية الجديدة المضافة وايضا التحسن الكبير عن جزئها الأول ،عدى ذلك فلم تستطع اللعبة مجاراة خصومها في نسبة المبيعات وهية الألعاب اللتي كانت تستحوذ على الألعاب القتالية الأخرى بنسبة نجاحاتها وهية لعبتين تيكن وفيرتوا فايتر بأجزائها الثانية.


-

Battle Arena Toshinden 2 is a weapon based 3D fighting game developed by Tamsoft. It was released for the arcades by Capcom, followed by ports to the PlayStation and PC. It is the sequel to Battle Arena Toshinden, and was a departure in that it was developed for the arcades first, whereas the original had been console exclusive.

Battle Arena Toshinden URA (full title Ultimate Revenge Attack) is a Sega Saturn specific sequel to Toshinden Remix (aka Toshinden S).

The core gameplay remains unchanged from the Battle Arena Toshinden but the game includes a simple combo system. The 3D movement was also altered to create slightly better balance in battle; differentiating from the first game, dodge rolling will no longer make the character temporarily immune to the opponent's attack (in the first game, it was possible for a character to dodge straight through even the most deadly attacks). As in the first game, a player falling out of the ring will result in a ring out, only this time, if both players fall out of the ring at the same time, the one who falls out last will be declared the winner.

الجمعة، 15 يوليو 2016

Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero .ps1 .

Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero .ps1 . visit link in bio for more.
المزيد من العاب بلي ستيشن ون على الهاشتاج 👇
(#playpsone)

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة
Midway Games
عام 1997 لأجهزة بلي ستيشن ون و نينتيندو64 .

-
هية لعبة اكشن ومغامرة من سلسلة مورتال كومبات وتقدم هذه اللعبة شخصية سب زيرو كبطل ، حيث يمر به اللاعب عبر عدة مراحل مختلفة يواجه فيها مختلف الأعداء للوصول الى هدفه ،طبعا هذه النسخة تعرض مشاهد مقطوعة بين المراحل لتروي القصة بشكل افضل .في تقييمات اللعبة حصلت اللعبة على تقييمات سلبية واعتبرت واحدة من اسوأ العاب مورتال كومبات بسبب التحويل السيء من لعبة قتالية الى مغامرة .



-

Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero is a 1997 action-adventure game of the fighting game series Mortal Kombat. It is the first Mortal Kombat game to feature side-scrolling gameplay. It was released for the PlayStation and Nintendo 64. Mythologies is a prequel set prior to the events of the tournament in the original Mortal Kombat. The storyline centers on the ninja, Sub-Zero. In the story he is asked to find an amulet by the sorcerer Quan Chi. The player controls Sub-Zero in multiple stages as he faces multiple enemies trying to eliminate him.

The PlayStation version features live-action cutscenes, but the Nintendo 64 version of the game replaced the live-action cutscenes with still images of such, due to limited storage space on the cartridge. The game has been panned by video game publications due to a poor transition from fighting games to an action-adventure genre and has been labeled as one of the worst Mortal Kombat games.

San Francisco Rush 2094 . Dreamcast

San Francisco Rush 2049 . Dreamcast . visit link in bio for more.
(#playSDreamcast)

تم تطوير اللعبة بواسطة اتاري جيمز ونشرتها ميد واي
عام 2000 لأجهزة سيجا دريم كاست ونينتيندو64.

-
لعبة سباقات حول سان فرانسيسكو وتقدم ميزة الطيران بالسيارة من المرتفعات ،توجد عدة مودات منها متعدد اللاعبين وايضا يمكن فيها بأربعة لاعبين .

-

San Francisco Rush 2049 is a 1999 racing video game developed by Atari Games and published by Midway Games for the Arcade, Nintendo 64, Game Boy Color, and Sega Dreamcast. It was released on September 7, 2000 in North America and November 17, 2000 in Europe. It is the third game in the Rush series and the sequel to San Francisco Rush and Rush 2: Extreme Racing USA. The Sega Dreamcast version was later re-released as part of Midway Arcade Treasures 3 for the Sony PlayStation 2, Xbox, and Nintendo GameCube.

الخميس، 14 يوليو 2016

Skate or Die! . NES .

Skate or Die! . NES . visit link in bio for more.
(#playfirstnintendo)

تم تطوير اللعبة بواسطة كونامي ونشرتها اولترا جيمز
عام 1988 لأجهزة نينتيندو كمبيوتر العائلة.

-
لعبة تزلج تتيح للاعب اللعب في عدة مراحل مختلفة للرياضة واماكن مختلفة وطريقة لعب مختلفة في كل مكان مثل مايوضح الفيديو 👆


-

Skate or Die! is a skateboarding game released by Electronic Arts in 1988 for the Sinclair ZX Spectrum, Commodore 64, Atari ST, Apple IIgs, Amstrad CPC, and IBM Compatibles running MS-DOS. It was ported to the Nintendo Entertainment System (NES) by Konami, and published by Ultra Games. In 2007, the NES version was re-released for Nintendo's Virtual Console service in Europe (excluding France) and Australia. The Atari ST conversion was contracted to Codemasters, who contracted Kinetic Designs to do the

الأربعاء، 13 يوليو 2016

Ready 2 Rumble Boxing . Dreamcast

Ready 2 Rumble Boxing . Dreamcast . visit link in bio for more.
(#playSDreamcast)

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة
Midway
عام 1999 لأجهزة دريم كاست .وبلي ستيشن ون ونينتيندو64.
النسخة المعروضة هنا هية نسخة دريم كاست.

-

مثل لعبة بنش آوت ،تقدم هذه اللعبة عدة شخصيات مختلفة للقتال ضدها ولكن على عكس لعبة بنش آوت فهذه اللعبة تقدم اسلوب القتال بجرافكس ثري دي يمكن للاعب فيه التحرك بحرية داخل الحلبة وايضا يمكن الأختيار من من قائمة المصارعين الموجودة فاللعبة للعب بأي شخصية ،تميزت اللعبة بحس الفكاهة وحصلت على تقييمات إيجابية والنسخة الأفضل تقييما من بين النسخ الأخرى هية نسخة دريم كاست والتي حققت نجاحا للعبة من بين النسخ الأخرى واعتبرت واحدة من ضمن القليل من العاب سيجا المتنوعة النجوم .


-

Ready 2 Rumble Boxing is a boxing video game developed by Midway and published in 1999 for the Dreamcast, PlayStation, Game Boy Color, and Nintendo 64. The success of the Dreamcast version led to it becoming one of the few Sega All Stars titles.

Like Nintendo's Punch-Out!! series, it features many characters with colorful personalities (i.e. Afro Thunder, Boris "The Bear" Knokimov, etc.); however, unlike the Punch-Out!! series, Ready 2 Rumble Boxing is in 3D, thus allowing for more control over one's character in the ring. Also unlike Punch-Out!!, players can choose whichever boxer they want from a rather large selection of characters.

Throughout the fights in the game, there is a special RUMBLE meter which fills up, one or two letters at a time, until the word "RUMBLE" is spelled at the bottom of the screen. Letters can be obtained by successfully landing hard blows; most such actions will yield one letter, though some particularly strong punches may yield more. Once the meter is full, the player can power himself up, enabling access to a special combo called "Rumble Flurry", activated by pressing a button combination. Each character's "flurry" is unique to them, and consists of a series of punches which does a large amount of damage if landed successfully.

One unique graphic feature of the game is the gradual bruises gained by players as the fight progresses (like hematomas and swellings), present in all fifth-generation versions. While this is not necessarily a new feature to games (it had been implemented before in SNK's 1992 game Art of Fighting), it garnered much appraisal from reviewers, because of the added fun factor this element supply to the game.

The Game Boy Color version was one of the few games for the system to feature built-in rumble.

The Dreamcast, PlayStation, and Nintendo 64 versions each have an exclusive boxer: these are, respectively, Jimmy Blood, Gino Stiletto, and J.R. Flurry.

Ring announcer Michael Buffer appears in the game as himself.

FIFA World Cup 98 . ps1

FIFA World Cup 98 . ps1 . visit link in bio for more.
(#playpsone)

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة
EA Sports
عام 1998 لأجهزة بلي ستيشن ون و بي سي ونينتيندو64.

-
اول العاب سلسلة كأس العالم من فيفا اللتي احتوت على جرافكس ثري دي على عكس سابقاتها حصلت اللعبة على تحسينات كبيرة في طريقة اللعب وتغيير اللاعبين واستراتيجية اللعب وايضا تغيير مواقع اللاعبين في الملعب ، مع اضافة عدة مودات جديدة للعب فيها .


-

World Cup 98 (known in Europe as FIFA World Cup 98) was the first official FIFA World Cup game developed by EA Sports after obtaining the rights from FIFA in 1997. Unlike the previous World Cup games, which were in 2D and showed a bird's-eye view, World Cup 98 was the first in the franchise to use a 3D engine, utilising DirectX for the PC version. Accurate national team kits (except for the goalkeepers who were issued a generic kit) were introduced complete with kit manufacturer logos and official merchandise. The game engine is based on that of FIFA: Road to World Cup 98, though it features some minor gameplay improvements to areas such as ingame strategy changing and player positioning. The playable teams in the friendly mode also included several nations that did not qualify for the finals. World Cup 98 was released for Microsoft Windows, PlayStation, Nintendo 64 and Game Boy.

Fighting Force . ps1

Fighting Force . ps1 . visit hashtag #playpsone for mor..
منشن محبي اللعبة .

تم تطوير اللعبة بواسطة كور ديزاين ونشرتها ايدوز اينتراكتيف
عام 1997 ﻷجهزة بلي ستيشن1 .ونشرت لاحقا ﻷجهزة نينتيندو64 ايضا. -
تتبع هذه اللعبة طريقة لعب بنفس اسلوب العاب ستريت او ريج وفاينل فايت ولكن في بيئة ثري دي ،حيث يتحكم اللاعب فيها بأحدى اﻷربع شخصيات الموجودة فاللعبة ويمر بعدة مراحل في بيئة ثري دي يقاتل فيها موجة من اﻷعداء ويشق طريقه عبر عدة مراحل مميزة للوصول الى هدفه .حصلت اللعبة على تقييمات مختلطة بين الجيد  والمتوسط من قبل النقاد ومواقع اﻷلعاب.ماهو تقييمك الشخصي للعبة . -

Fighting Force (known in Japan as Metal Fist(メタルフィスト?)) is a 1997 3D beat 'em updeveloped by Core Design and published by Eidos in the same lines of classics such as Final Fight and Streets of Rage. It was released for the PlayStation, Windows and Nintendo 64.

The game was originally devised by Core Design as Streets of Rage 4 to be published by Sega exclusively for the Saturn. Sega pulled the Streets of Rage name during development after a disagreement with Core about porting it to rival formats.

Fighting Force is part of the 'beat 'em up' genre. Players control one of four characters as they move through urban and science fiction environments, battling waves of oncoming enemies with weapons ranging from fists and bottles to knives, chairs and guns. The player can make some choices as to which territory to travel through.

The four characters have various reasons for taking on Dr. Zeng, a criminal mastermind with an army at his command. The action starts with a police cordon around Zeng's office skyscraper, moving to such locales as a shopping mall, subway and Coast Guard base before finally ending at the top of Zeng's island headquarters.

pcsx2 godfather game settings