الأربعاء، 13 يوليو 2016

Ready 2 Rumble Boxing . Dreamcast

Ready 2 Rumble Boxing . Dreamcast . visit link in bio for more.
(#playSDreamcast)

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة
Midway
عام 1999 لأجهزة دريم كاست .وبلي ستيشن ون ونينتيندو64.
النسخة المعروضة هنا هية نسخة دريم كاست.

-

مثل لعبة بنش آوت ،تقدم هذه اللعبة عدة شخصيات مختلفة للقتال ضدها ولكن على عكس لعبة بنش آوت فهذه اللعبة تقدم اسلوب القتال بجرافكس ثري دي يمكن للاعب فيه التحرك بحرية داخل الحلبة وايضا يمكن الأختيار من من قائمة المصارعين الموجودة فاللعبة للعب بأي شخصية ،تميزت اللعبة بحس الفكاهة وحصلت على تقييمات إيجابية والنسخة الأفضل تقييما من بين النسخ الأخرى هية نسخة دريم كاست والتي حققت نجاحا للعبة من بين النسخ الأخرى واعتبرت واحدة من ضمن القليل من العاب سيجا المتنوعة النجوم .


-

Ready 2 Rumble Boxing is a boxing video game developed by Midway and published in 1999 for the Dreamcast, PlayStation, Game Boy Color, and Nintendo 64. The success of the Dreamcast version led to it becoming one of the few Sega All Stars titles.

Like Nintendo's Punch-Out!! series, it features many characters with colorful personalities (i.e. Afro Thunder, Boris "The Bear" Knokimov, etc.); however, unlike the Punch-Out!! series, Ready 2 Rumble Boxing is in 3D, thus allowing for more control over one's character in the ring. Also unlike Punch-Out!!, players can choose whichever boxer they want from a rather large selection of characters.

Throughout the fights in the game, there is a special RUMBLE meter which fills up, one or two letters at a time, until the word "RUMBLE" is spelled at the bottom of the screen. Letters can be obtained by successfully landing hard blows; most such actions will yield one letter, though some particularly strong punches may yield more. Once the meter is full, the player can power himself up, enabling access to a special combo called "Rumble Flurry", activated by pressing a button combination. Each character's "flurry" is unique to them, and consists of a series of punches which does a large amount of damage if landed successfully.

One unique graphic feature of the game is the gradual bruises gained by players as the fight progresses (like hematomas and swellings), present in all fifth-generation versions. While this is not necessarily a new feature to games (it had been implemented before in SNK's 1992 game Art of Fighting), it garnered much appraisal from reviewers, because of the added fun factor this element supply to the game.

The Game Boy Color version was one of the few games for the system to feature built-in rumble.

The Dreamcast, PlayStation, and Nintendo 64 versions each have an exclusive boxer: these are, respectively, Jimmy Blood, Gino Stiletto, and J.R. Flurry.

Ring announcer Michael Buffer appears in the game as himself.

FIFA World Cup 98 . ps1

FIFA World Cup 98 . ps1 . visit link in bio for more.
(#playpsone)

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة
EA Sports
عام 1998 لأجهزة بلي ستيشن ون و بي سي ونينتيندو64.

-
اول العاب سلسلة كأس العالم من فيفا اللتي احتوت على جرافكس ثري دي على عكس سابقاتها حصلت اللعبة على تحسينات كبيرة في طريقة اللعب وتغيير اللاعبين واستراتيجية اللعب وايضا تغيير مواقع اللاعبين في الملعب ، مع اضافة عدة مودات جديدة للعب فيها .


-

World Cup 98 (known in Europe as FIFA World Cup 98) was the first official FIFA World Cup game developed by EA Sports after obtaining the rights from FIFA in 1997. Unlike the previous World Cup games, which were in 2D and showed a bird's-eye view, World Cup 98 was the first in the franchise to use a 3D engine, utilising DirectX for the PC version. Accurate national team kits (except for the goalkeepers who were issued a generic kit) were introduced complete with kit manufacturer logos and official merchandise. The game engine is based on that of FIFA: Road to World Cup 98, though it features some minor gameplay improvements to areas such as ingame strategy changing and player positioning. The playable teams in the friendly mode also included several nations that did not qualify for the finals. World Cup 98 was released for Microsoft Windows, PlayStation, Nintendo 64 and Game Boy.

Fighting Force . ps1

Fighting Force . ps1 . visit hashtag #playpsone for mor..
منشن محبي اللعبة .

تم تطوير اللعبة بواسطة كور ديزاين ونشرتها ايدوز اينتراكتيف
عام 1997 ﻷجهزة بلي ستيشن1 .ونشرت لاحقا ﻷجهزة نينتيندو64 ايضا. -
تتبع هذه اللعبة طريقة لعب بنفس اسلوب العاب ستريت او ريج وفاينل فايت ولكن في بيئة ثري دي ،حيث يتحكم اللاعب فيها بأحدى اﻷربع شخصيات الموجودة فاللعبة ويمر بعدة مراحل في بيئة ثري دي يقاتل فيها موجة من اﻷعداء ويشق طريقه عبر عدة مراحل مميزة للوصول الى هدفه .حصلت اللعبة على تقييمات مختلطة بين الجيد  والمتوسط من قبل النقاد ومواقع اﻷلعاب.ماهو تقييمك الشخصي للعبة . -

Fighting Force (known in Japan as Metal Fist(メタルフィスト?)) is a 1997 3D beat 'em updeveloped by Core Design and published by Eidos in the same lines of classics such as Final Fight and Streets of Rage. It was released for the PlayStation, Windows and Nintendo 64.

The game was originally devised by Core Design as Streets of Rage 4 to be published by Sega exclusively for the Saturn. Sega pulled the Streets of Rage name during development after a disagreement with Core about porting it to rival formats.

Fighting Force is part of the 'beat 'em up' genre. Players control one of four characters as they move through urban and science fiction environments, battling waves of oncoming enemies with weapons ranging from fists and bottles to knives, chairs and guns. The player can make some choices as to which territory to travel through.

The four characters have various reasons for taking on Dr. Zeng, a criminal mastermind with an army at his command. The action starts with a police cordon around Zeng's office skyscraper, moving to such locales as a shopping mall, subway and Coast Guard base before finally ending at the top of Zeng's island headquarters.

الأحد، 10 يوليو 2016

Unreal Tournament . Dreamcast

Unreal Tournament . Dreamcast . visit link in bio for more.
(#playSDreamcast)

تم تطوير اللعبة بواسطة
Ebic Games
و
Digital Extremes
ونشرتها
Secret Level
لأجهزة دريم كاست
عام 2001 .ونشرت لأجهزة بلي ستيشن تو وويندوز ايضا بواسطة شركات اخرى.

-
انريل تورنمنت عبارة عن لعبة تصويب من منظور الشخص الأول متعددة اللاعبين ، شبيهة بلعبة كوايك من ناحية طريقة اللعب ولكن التركيز الأساسي في هذه اللعبة هو مود متعدد اللاعبين الذي يتيح لعدة لاعبين القتال وجها لوجه في لعبة واحدة بعدة اسلحة تصويب مختلفة يحصلون عليها اثناء اللعب ، توجد في اللعبة عدة مودات مختلفة منها مود اللعب بفريق ضد فريق آخر وايضا مود القتال من اجل الحصول على العلم وايضا مود الكلاسيك الذي يقاتل فيه كل لاعب بنفسه ومود آخر رجل يبقى وفيه يقاتل اللاعب من اجل البقاء فترة اطول حتى القضاء على جميع خصومه ليتمكن من الفوز وآخر مود وهو مود الفريق التنافسي وهو الذي  يسمح لفريقين بالتنافس من اجل اخراج الفريق الخصم اولا للفوز.حصلت اللعبة على تقييمات إيجابية واشاد النقاد فيها الجرافكس المميز وطريقة اللعب وايضا المابات المتعددة الموجودة فاللعبة واللعب المتعدد ،افضل نسخ للعبة هية نسختين دريم كاست وبي سي اما نسخة بلي ستيشن تو فقد حصلت على تقييمات قليلة نتيجة الجرافكس الذي كان اقل عن النسخ الأخرى وايضا بعض العيوب الأخرى فالنسخة .



-

Unreal Tournament is a first-person shooter video game developed by Epic Games and Digital Extremes. It was first published by GT Interactive in 1999 for Microsoft Windows, and later released on the PlayStation 2 by Infogrames, and on the Dreamcast by Secret Level. The game is based on the same technology that powered Unreal, but the design of Unreal Tournament shifted the series' focus to competitive multiplayer action.

Unreal Tournament was designed as an arena first-person shooter, with head-to-head multiplayer deathmatches being the primary focus of the game. The game's single-player campaign is essentially a series of arena matches played with bots. For team matches, bots are again used to fill the roles of the player's teammates. Even on dedicated multiplayer servers, bots are sometimes used to pad out teams that are short on players

Unreal Tournament is known and widely praised for its bots' artificial intelligence,[4] the product of programmer Steve Polge who had earlier risen to fame by designing the Reaper Bot for Quake,[5] one of the earliest examples of an effective deathmatch bot. The player can choose the bots' skill level (anywhere from "Novice" to "Godlike") or have it automatically adjust to the player's performance. Bots can be further customized by changing names, appearance, accuracy, weapon preferences, awareness, and so forth.

Mystical Ninja Starring Goemon . N64

Mystical Ninja Starring Goemon . N64 . visit link in bio for more.

(#playnintendo64)

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة كونامي
عام 1997 لأجهزة نينتيندو64.
نوع اللعبة : Action-adventure

-
اللعبة الثانية من سلسلة جوي مون اللتي تطلق خارج اليابان،  وتضم عناصر مختلفة من طريقة لعب لعبة ماريو 64 على نفس الجهاز وايضا عناصر المغامرة والأكشن من سلسلة لعبة زيلدا ، وتتبع قصة اللعبة شخصية جوي في مغامرته لمنع عصابة من السيطرة على اليابان ،حصلت اللعبة على تقييمات إيجابية واشاد النقاد فيها الجرافكس وطريقة اللعب وحس الدعابة وايضا الساوند تراك ، عدى انها واجهت مشكلة بسيطة فقط وهية التحكم في الكاميرا كان سيئا بعض الشيء فاللعبة.



-

Mystical Ninja Starring Goemon, known as Ganbare Goemon: Neo Momoyama Bakufu no Odori (がんばれゴエモン~ネオ桃山幕府のおどり~?, lit. "Go for it, Goemon: Dance of the Neo Peach Mountain Shogunate") in Japan, is a platform/action-adventure video game released by Konami for the Nintendo 64 on August 7, 1997 in Japan and April 16, 1998 in North America as the fifth entry in the Ganbare Goemon series. The second Goemon game released in North America, it follows The Legend of the Mystical Ninja and features hybrid elements of platform games like Super Mario 64 and action-adventure games like The Legend of Zelda series.

The story follows Goemon's struggles to prevent the Peach Mountain Shoguns gang from turning Japan into a Westernized fine arts theater. The plot calls for three cinematic musical features and battles between giant robots; like other Ganbare Goemon games, it's peppered with surrealist humor and anachronisms.

Mystical Ninja Starring Goemon sold nearly 200,000 copies worldwide. Reviewers praised its graphics, gameplay, and humorous plot. Critics found the soundtrack and tunes memorable and moving, but criticized the localization, unintuitive camera control, and dull stretches of travel through Japan. Goemon's Great Adventure followed in 1999 and Goemon Mononoke Sugoroku in 2000.

السبت، 9 يوليو 2016

Soul of the Samurai . ps1

Soul of the Samurai . ps1 . visit link in bio for more.
(#playpsone)

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة كونامي
عام 1999 لأجهزة بلي ستيشن ون.

-

لعبة اكشن ومغامرة قتالية يختار فيها اللاعب احدى الشخصيتان للبدء في القصة ، حيث يذهب في مغامرة عبر عدة مراحل مختلفة يقاتل فيها الأعداء لأنهاء مهماته ،طبعا بالنسبة لنظام القتال فاللعبة فهو مفصل بعض الشيء وقد يحتاج الى وقت للأعتياد عليه ، حصلت اللعبة على تقييمات مختلطة بين المتوسط والجيد إجمالا .

-

Soul of the Samurai (新時代劇アクション 羅刹の剣 Shin Jidaigeki Action Rasetsu no Ken?, "New Jidaigeki Action: Blade of the Rakshasa", known as Ronin Blade in Europe and Oceania), is an action-adventure game by developed and published by Konami in 1999 for the PlayStation.

Def Jam: Fight for NY . ps2

Def Jam: Fight for NY . ps2 . visit hashtag #playpstwo for more..

تم تطوير اللعبة ونشرها بواسطة اليكترونيك ارتس
عام 2004 ﻷجهزة بلي ستيشن2.

-

لعبة قتالية تقدم شخصيات مشهورة من مغنين الراب العالميين مثل ليل كيم وسنوب دوج وغيرهم ، تقدم اللعبة عدة مودات مختلفة منها مود القصة و مود واحد ضد واحد وايضا مود البتل والذي يمكن فيه القتال بأربعة ضد اربعة مقاتلين وعدة مودات اخرى ايضا .حصلت اللعبة على تقييمات إيجابية إجمالا.


-

Def Jam: Fight for NY is a hip hop-influenced3D action video game published by Electronic Arts. It was released on September 20, 2004 for PlayStation 2, Xbox and GameCube. It issequel to Def Jam Vendetta and is followed by Def Jam: Icon. 

pcsx2 godfather game settings